2010年4月19日 星期一

在廣場放一朵小白花

在廣場放一朵小白花

這是一套講述六四的話劇,初時有朋友在 facebook 有朋友 post link ,並問我有沒有興趣看,我也不以為然

後來,關於這個話劇的新聞越來越多,首先是九巴拒絕在燈箱擺放此廣告,繼而有演員受到政治壓力,最後有六成演員退演

於是我心裏想,這駒話劇有甚麼特別呢?為何九巴有生意唔做?為何有六成演員退演?

看到種種新聞以後,激發了我對這的興趣,越禁,越想看,今天收工,趕了去城市電腦售票網買票

想不到售票處的叔叔竟然也跟我搭訕,他說︰點解呢套咁多人買飛的呢?啱啱加咗場,又賣咗一半飛了﹗個劇團都唔出名,小本制作咋喎﹗

我說︰梗係啦,D報紙猛咁講,又禁又退演,本來都無諗過睇,依家真係越禁越想睇....佢哋真係要多謝晒咁多人幫佢哋免費賣廣告


沒有留言:

張貼留言